[AZJA] Aktorzy śpiewają!

      Szukałam nowych singli Takahashi Yu na youtubie, a że pracował on z Sato Takeru miałam okazję natknąć się na świetny cover jaki ten aktor miał okazję zaśpiewać. Od razu wyświetlało się coraz więcej innych znanych japońskich i koreańskich aktorów śpiewających. Wybrałam najciekawsze utwory ;]

      Zaskakujące jest to, że aktorzy, którzy zwykle nie są znani ze swojego śpiewu mają lepsze głosy niż niejedna koreańska gwiazda Hallyu. Sami zobaczcie i oceńcie.

1. SATO TAKERU


Niżej Sato śpiewa utwór mojego ukochanego Takahashi Yu, ale TY i tak nikt nigdy nie pobije ^^. Zdecydowanie. Musiałam to zaznaczyć. Każdy ma świra na czyimś punkcie.


2. MIURA HARUMA


3. KIM NAM GIL

      Z tym aktorem jest tak, że czegokolwiek by się nie dotknął jest idealne. Nie jeden muzyk z całą pewnością zazdrości mu tak mocnego głosu. Jednakże co by było gdyby KMG rzucił aktorstwo dla śpiewu? Chociaż uwielbiam oba jego talenty, częściej wolałabym oglądać go na ekranie niż koncercie.


I na koniec dodatek. Kim Nam Gil śpiewa jednego z OST'a do "Bad Guy'a"


4. KIM JAE WOOK

      Że Kim Jae Wook wrzeszczeć umie to już się przekonaliśmy min. w pewnej scenie z Bad Guy'a. Zaskakująco dobrze radzi sobie również ze śpiewem. Miałam okazję wyszukać urywki świetnego utworu, który śpiewał, wplątanego w jakiś wywiad. Niestety nie mam możliwości go tu zamieścić. A były to naprawdę hard rockowe brzmienia.


Trudno w jakikolwiek sposób pobić to co usłyszycie poniżej ^.^
"All my loving" w wykonaniu Kim Jae Wook'a zabija.
Jeśli miałabym okazję gdzieś go usłyszeć, poszłabym na koncert.


5. YOON SI YOON

         Kiedy oglądałam jego śpiew we "Flower Boy Net Door" byłam mało przekonana, bowiem fałszował tak okropnie, że uszy więdły. Tutaj jest pewne zaskoczenie i piękna piosenka. Całość promuje wyżej wymienioną dramę.


6. SONG SEUNG HEON

       Jeśli jesteście zapoznani z Ozaki Yutaką na koncercie poniżej możecie usłyszeć koreańską wersję "I love you" Ozaki'ego w wykonaniu Song Seung Heon'a. Choć z początku byłam sceptycznie do tego nastawiona, okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. Utwór w wersji koreańskiej nic nie stracił na swoim uroku, a jak spisał się aktor?


       Co prawda Song Seung Heon jest piosenkarzem, ale nie jest o tym tak głośno. Zdecydowanie bardziej poświęcił się karierze aktorskiej. Osobiście szukając jego utworów pierwszy raz spotkałam się ze śpiewem tego aktora. 

7. LEE MIN HO

      Szczerze nie spodziewałam się po nim takiego głosu. Aktor ma świetną charyzmę i zarówno na scenie jak i w produkcji, w której gra potrafi oczarować. Tym co teraz będziecie mieli szansę usłyszeć, zaczarował mnie totalnie. Moja sympatia wzrosła.


8. MATSUDA RYUHEI


9. LEE JONG SUK



        Lee Jong Suk przekonywał, że słoń mu na ucho nadepnął. W 'Secret Garden" miał podkładany głos, jednak jak idzie zauważyć w linku poniżej daje radę śpiewająco! Ostatecznie, czego się nie robi dla fanów? ;]


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

[POLECANE DRAMY JAPOŃSKIE] Romans Szkolny

[POLECANE FILMY JAPOŃSKIE] Romans