[ZAPOWIEDŹ] The Goddess of Fire Jung Yi (2013) PL


     Dzisiaj miałam przyjemność obejrzeć pierwszy odcinek The Gooddess of Fire Jung Yi, nowej koreańskiej dramy z Moon Geun Young w roli głównej. Kto czyta bloga, ten wie, że owa Koreanka zalicza się do moich ulubionych aktorek i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejną produkcję z jej udziałem. Tytułowa drama jest z gatunku historycznych, za którymi nie przepadam, jednak dałam się namówić i bardzo się z tego cieszę, bowiem jestem mile zaskoczona. W głównych rolach poza Moon Geun Young wystąpią Kim Bum (Soo Yi Jung z Kgotboda Namja) oraz Lee Sang Yoon

O co chodzi?


     "Yoo Jung to młoda i bardzo uzdolniona dziewczyna, która marzy o zostaniu najlepszą garncarką w Joseon. W trakcie realizacji swojego celu poznaje Księcia Gwanghae, który prowadzi smutne życie następny tronu. Między tą dwójką rodzi się uczucie, które niestety nie ma przyszłości z powodu zbyt niskiego statusu społecznego Yoo Jung." - opis pochodzi z dramawiki.pl

Wrażenia po pierwszym odcinku:

     Jak już wspomniałam wyżej, byłam mile zaskoczona. Co prawda na ekranie Moon Geun Yang jeszcze nie miała okazji się pokazać, ale jestem zachwycona grą młodych aktorów. Muszę przyznać, że naprawdę mało oglądałam dram/filmów, gdzie fabuła rozgrywa się w historycznej Korei. Do tej pory miałam okazję przyjrzeć się jedynie Miindo (Portrait of Beauty) i kilku nic nie znaczącym tytułom, więc moje wyobrażenie o tych czasach jest dość niewyraźne i nieukształtowane. Główna bohaterka The Goddess of Fire wydaje się być zaradną dziewczyną, cieszącą się życiem i to mi się podoba, ponieważ czuć od niej energię. Książę pokazał się z ciekawej strony. Jest to trochę taki nierozgarnięty chłopak z naturalnie wrodzonym wysokim mniemaniem o sobie. W pierwszym odcinku między tymi dwojgiem było wiele zabawnych scen. Samo ich pierwsze spotkanie przyprawiło mnie o atak śmiechu. Bardzo, ale to bardzo spodobała mi się postać wykreowana przez Kim Bum'a. Gra on młodego przystojnego chłopaka, obdarzonego sympatią głównej bohaterki. Jak na razie to właśnie on podbił moje serce. 

     Reżyser przewiduje 32 godzinne odcinki dramy. Jest to dużo, nawet bardzo dużo, jednak jestem skłonna przemęczyć te około 12 nadprogramowych godzin, jeśli produkcja utrzyma tak dobry poziom jak po pierwszym odcinku. Emisja rozpoczęła się 1 lipca 2013 roku i będzie trwać do 15 października 2013r w poniedziałki i wtorki. 

Gdzie szukać polskich napisów?


     Grupa adpsubs wydała pierwszy odcinek "The Goddess of Fire Jung Yi", który jest już dostępny na forum. Tłumaczeniem zajmuje się entrada, więc mam nadzieję, że napisy będą wychodziły szybko. Polecam piękny utwór Baek Ah Yeon do dramy z polskimi napisami, które przetłumaczyła Oscurochica z forum. Video znajduje się na jej blogu about-kmusic.blogspot.com

TRAILER


Komentarze

  1. OO jak ja już dawno tego aktora męskiego nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO, od jakiegoś czasu moje upodobania gatunkowe się zmieniły i ciągnie mnie właśnie do historycznych... Jednak chyba raczej będą to twory japońskie, więc pomimo ciekawgo opisu raczej się nie skuszę ;/ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby to była japońska produkcja, to pewnie bym z marszu obejrzała, a do koreańskich, to mam jakiś większy opór i oglądam tylko wtedy, kiedy naprawdę wszyscy sobie chwalą. Poczekam więc, aż wyjdą wszystkie odcinki i będzie trzymać poziom do końca, to wtedy sobie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie *_* Jestem fanką dram historycznych, więc będę na nią czekać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

[POLECANE DRAMY JAPOŃSKIE] Romans Szkolny

[POLECANE FILMY JAPOŃSKIE] Romans