[ZAPOWIEDŹ] Pirates (2014)

Witam po długiej przerwie. Zdaję sobie sprawę, że moja nieobecność na blogu była niczym nie uprzedzona i nie usprawiedliwiona. W związku z moim podwyższaniem wyników matury w tym roku zrobiłam sobie małą przerwę od pisania recenzji i bardziej skupiłam się na nauce. Aktualnie staram się skończyć czytać "Dżumę" Alberta Camus'a. Jednakże nie byłabym sobą, nie pisząc o nowościach w azjatyckiej kinematografii. Ostatnio do moich uszu doszła ciekawa informacja odnośnie nowego koreańskiego filmu, gdzie główne role zagrają Kim Nam Gil i Son Ye Jin. Aktorzy w poprzednim roku pracowali na planie doskonałego thriller'a "Shark". 

= Kim Nam Gil i Son Ye Jin 
ponownie razem na wielkim ekranie =

Czytając mojego bloga zapewne wiecie, że jestem wielką fanką Kim Nam Gil'a i na każdą produkcję z jego udziałem czekam z niecierpliwością. Pomimo mojego ogromnego szacunku do So Ji Sub'a, to wciąż KMG zajmuje pierwsze miejsce na mojej liście ulubionych aktorów. Son Ye Jin widziałam w wielu produkcjach i naprawdę cieszy mnie fakt, że ponownie zagra u boku mojego ulubieńca.

= Reszta obsady =


Premierę filmu przewiduje się na lato 2014 roku. Większość scen jest już nakręcona i gotowa do montażu. W obsadzie oprócz wyżej wymienionych głównych bohaterów spotkamy, m.in. Sulli ("Beautiful You"), Kim Tae Woo ("The Winter, The Wind Blows") oraz Ahn Nae Sang ("Medical TOP TEAM"). 

= Piraci w erze Joseon =


Akcja filmu dzieje się na początku dynastii Joseon. W pościg za wielkim szarym wielorybem, który ukradł królewską pieczęć, ruszają piraci prowadzeni przez kobietę (Son Ye Jin) oraz bandyci (Kim Nam Gil). Jak nie trudno się domyśleć, obie grupy nie mają o sobie dobrego zdania. 

= Czego można się spodziewać? =

Przepięknej scenografii. Pirackie kostiumy zapierają dech w piersiach! Te uczesania, te charakteryzacje! Film z pewnością spodoba się też męskiej części widowni, kto bowiem nie chciałby zobaczyć Son Ye Jin lub Sulli, jedynych dwóch kobiet produkcji, przebranych za piratów? Do scenografii zaliczają się również urokliwe widoki. Najbardziej podoba mi się fakt, że 3/4 filmu będzie rozgrywało się na oceanie i kilku mniejszych koreańskich wyspach. To z pewnością coś nowego. Nareszcie odetchniemy od typowych wiosek ery Joseon i zatłoczonego Seulu. Pooglądamy sobie z kolei dziką przyrodę Korei Południowej. Nie wolno też zapomnieć o statkach! Czymże jest pirat czy bandyta morski bez swojego okrętu? Cóż, twórcy filmu z łatwością trafili w mój gust. 

Podsumowując. 
Kim Nam Gil jako nieposłuszny przywódca bandytów. Son Ye Jin jako okrutna kobieta-pirat. Woda, wyspy, dzika przyroda. Słowem, piracka era Joseon. Jestem na wielkie TAK! A wy?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

[POLECANE DRAMY JAPOŃSKIE] Romans Szkolny

[POLECANE FILMY JAPOŃSKIE] Romans